środa, 17 maja 2017

[RECENZJA] - Woda dla psów od KrakVet

   


Dokładnie 13 kwietnia przyszła do nas ogromna paczka od KrakVet . Znajdowało się w niej między innymi 12 butelek wody dla psów po 1,5 litra oraz 10 opakowań smaczków od firmy MrDoo, których recenzja pojawi się na blogu już w tym miesiącu. Cała paczka ważyła prawie 19 kg, co było dla mnie wielkim zaskoczeniem.

      
       
            Co mówi o sobie Aqua Pro Aniaml Premium?

Woda jest niezbędna dla każdej żywej istoty. Dbając o prawidłowe żywienie Twojego psa, nie zapominaj o jego odpowiednim napojeniu. Z myślą o zaspokojeniu tych potrzeb powstała górska woda źródlana Aqua Pro Animale. Jest ona wzbogacona o acerolę, która jest rośliną z jednym z najbogatszych źródeł wit C - jest tez silnym przeciwutleniaczem. Acerola działa dobroczynnie na pracę serca, wspomaga wątrobę, nerki oraz wzrok. Dodatkowo zawiera również prowitaminę A, witaminy z grypy B, wapń, żelazo i fosfor. 
Jeśli chcesz, aby Twój pupil długo cieszył się dobrym zdrowiem - podawaj mu wodę Aqua Pro Animale!

                                       Korzyści dla psa pijącego wodę:
- woda, która nawadania organizam pupila, a nie tylko gasi jego pragnienie.
- produkt został przygotowany specjalnie z myślą o zwierzętach.
- nie zawiera chloru oraz szkodliwych i rakotwórczych związków chemicznych.
- dodatkowo wzbogacona w składniki, które korzystnie wpływają na zdrowie twojego zwierzaka.
- produkt przebadany mikrobiologicznie.
- woda polecana przez lekarzy weterynarii.
- ogranicza powstawanie kamicy moczowej.

Zalecane dawkowanie: zapewnić stały dostęp do miski z wodą. 

                                             Testy ...
  


Do testów otrzymaliśmy 12 butelek wody po 1,5 l. Gdy dostałam propozycje testowania wody dla psów rozśmieszyło mnie to trochę. Nie słyszałam o czymś takim, kompletna nowość dla móżdżka mojego i Fafika. Stwierdziłam, że spróbować można - do odważnych świat należy! Jak zareagował na nią wybredny jamnik? Nic nowego, prócz tego, gdyż po wodzie chciało mu się pić i pić. :p Może wina smaku? Także potwierdza to fakt, że Aqua Pro Animal Premium smakuje psu! :D Woda jest podręczna, dzięki czemu nie musiałam męczyć się z przelewaniem - miska, woda do plecaka i idziemy! Wody jednak nie testował tylko Fafik, ale również mój drugi pies Azja. Azja jest owczarkiem środkowo azjatyckim, z bardzo upartym charakterem. Co do wody, reakcja była podobna jak u Fafika, teoretycznie taka sama. Nie zauważyłam też żadnych objaw ze strony psiaków, więc woda jak najbardziej zdaje test!  
   
  








Podsumowując...

Myślę, że produkt wart jest uwagi oraz polecania, ponieważ cieszy mnie sam fakt, że ktoś pomyślał o naszych kochanych czworonogach i postanowił wymyślić wodę, która dostarczy witamin naszym psiakom oraz kotom.

Cena wody dla psów:
0,5l-2,49zł
1,5l-4,49zł
5l-8,99zł

Cena wody dla kotów:

0,5l-2,49zł
1,5l-4,49zł

Polecamy i zapraszamy do zakupu!
       
Informacje do sprzedającego:

KrakVet  - Tu można kupić wodę 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz